Thursday, July 8, 2010

air mata ku......

lame dah aku x menaip....
bz skit..
n aku gak kurang sihat....

aritu g terngganu...
best gak...
bertolak dari umah kul 4 am....
sampai dalam kul 11 pagi...
drive sorang n berteman kan abg aku...

n abg yang sorang lagi drive keta dia follow dari blakang...

sampai je homestay...
aku dah btul2 flat..
tidur trus....

hari pertama banyak dihabiskan ngan tido n melawat masjid kristal sebelah petang...
seronok gak...
cantik masjid 2.....
kami pun posing2 kat sane dengan DSLR aku..
kekekeke...

ari kedua agak sedihla...
aku kitorang berpisah ngan adikku yang tembam 2...
haduyai...
tumpah air mataku di terengganu...

tapi pas2...
kami g pantai..tangkap gambar lagi...huhuhuh.......

hari ke3...blk KL n singgah umah sedara kat kerteh....

penat dowh....

sampai umah...
ape lagi..tido la ngan air mata...
sunyi tanpe budak tembam 2....
haduiyaii....

1 CoReTaN:

anep giler said...

dalam hati da taman..hihi

Post a Comment