Wednesday, August 11, 2010

Kesabaranku.....

aku dah janji nak jage ko.......
let me keep my promise...
jangan la ragui...
jangan sesekali menguji aku........
smuanye ade had....

mmg kadang aku terlepas kemarahan.......
tu semua atas sbb aku risau......
kerisauan yang tiade penghujung......

ya Tuhan........
berilah aku kekuatan....
aku x mau sampai amarah aku termakan diri......
aku sayang dia......
sayang sangat........
kerana dia...
aku banyak berubah....
kerana dia...
aku banyak belajar erti hidup.......

adakah dia utk ku??
aku masih berharap..........

terima kasih..........

aku harap....
penantian ini akan jadi satu penantian......
yang bermakne dalam idup nih.....

1 CoReTaN:

Anonymous said...

Janganlah risau..Sekiranya dia untukmu..InshaAllah, jauh dimana pun pasti dia akan menjadi milikmu jika itu takdirnya..jika tidak ada yang lebih baik sedang menanti untukmu..Berdoalah pada Allah, Tuhan yang memegang hati manusia..Jaf..Jangan berubah kerana manusia, tapi berterima kasih pada Allah kerana mendatangkan dia sebagai asbab untuk berubah..berubah untuk kembali kepadaNya.. Jika dirimu risau akan kehilangannya, pernahkah dirimu risau akan kehilangan kasih sayang Allah..Jagalah Allah nescaya Dia akan menjagamu..
Penantian itu satu penyeksaan namun jika disulami dengan kesabaran, ia akan membuahkan nikmat.. Semoga penantianmu berakhir dengan ending yang baik..Perempuan mahukan keselamatan dan jaminan..Bila mana dia mendesakmu, itu tandanya dia sudah bersedia untuk menjadi bidadarimu.. Moga dia adalah bidadari untukmu....dari sahabat lamamu..

Post a Comment